överskrift

En blogg om en sommarstuga men även om livets goda stunder och ett liv som ska levas väl och njutas....
"Vivas, crescas, floreas semperque gaudeas" - Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad.

söndag, december 20, 2009

Vinter i Järvsö....

.... nu har snön lagt sig så fint här i Hälsingland.
I veckan fick vi ju även se lite av solen så jag passade på att ta med mig kameran när jag skulle jobba i Ljusdal och detta underbara foto tog jag vid en båtplats utanför Vallsta.
Fick plumsa rejält i snön för att ta mig ut till den bästa platsen och huj vad kallt det var,
-27 grader!!!
Brrrrrrr.... men fina foton blev det!

5 kommentarer:

Tania sa...

Så herlig og vakre bilder!:-)

emsa sa...

Dom här får man ju andnöd av och tiden står still!!
♥♥♥

Inanna sa...

Tack för din kommentar. Kollade runt lite på din blogg. vilka vackra bilder du har lagt upp! underbara vinterlandskap. Spec de när man ser solen kika fram bakom trädet :)

Vicki ~ FL sa...

Beautiful photos even if it was
-27. Thanks for visitimg my blog.

Johnny Nutcase sa...

I really like that middle shot - looks like such a great place to just...run for it! really pretty photos!