överskrift

En blogg om en sommarstuga men även om livets goda stunder och ett liv som ska levas väl och njutas....
"Vivas, crescas, floreas semperque gaudeas" - Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad.

söndag, december 21, 2008

EN FRÖJDEFULL JUL....


Nu är det fjärde ljuset tänt...
Nu är det nära till julen.

I år ska jag fira den tillsammans med min sambo och det blir våran första jul tillsammans.
Vi åker upp till mina föräldrar i Nordmaling och det ser jag verkligen fram emot.
Att vakna upp på julafton, hör att mamma pysslar på nere i köket, höra julmusiken i högtalarna och känna doften av stearin ljus...

De är jul för mig....
Vill önska alla mina vänner en fröjdefull jul, ta hand om varandra och njut av ledigheten!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Kärlek och omtanke till dig!

Nastasia sa...

En UNDERBAR fortsättning på julen önskar jag Dig!♥

Elin sa...

Gott nytt år! :-) KRAM

Nastasia sa...

Vill nu in och önska ett rikitgt GOTT NYTT ÅR till Dig!
Nu är det dax att göra år 2009 till ett BRA braår!

Kram!

Anonym sa...

Hej!
Kul att du väljer att titta in på min blogg och se hur jag har det. Jag förstod inte riktigt först vem du var och var du kom från så kallat men nu fattar jag.
Titta gärna in igen för att se hur det går för mig. Kul med lite stöd!!!!! Lycka till du oxå!!!!
Kramiz

Nastasia sa...

..och nu är glada julen slut, slut, sluuuuut!...;o)

Kram på Dig

Anonym sa...

Du har blivit utmanad kolla min blogg. www.katta.mittspejs.se