överskrift

En blogg om en sommarstuga men även om livets goda stunder och ett liv som ska levas väl och njutas....
"Vivas, crescas, floreas semperque gaudeas" - Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad.

söndag, december 14, 2008

TREDJE LJUSET TÄNT


...hade tänkt att åka ut till stugan å mata mina små vänner idag, men söndagen bjöd ju på en massa skidåkning på tv..
Så det han bli mörkt uteoch då är det ju ingen idé att åka .

Så de små stackarna får vänta någon dag till...

Idag är det 3:dje advent!
Bara en dryg vecka kvar till jul, jösses vad detta år har gått fort!
Svisch sa det bara....
Kommer att fira julen tillsammans med mina föräldrar i Nordmaling och sen åker min sambo och jag över till Hamburg för att fira nyår...
Hoppas på att hitta lite små och gott på loppisar och marknader som jag kan köpa med mig till stugan...
Lite kul å ha saker som inte är från Sverige...

ha en skön tredje advent och ta hand om er!

2 kommentarer:

Suss sa...

En skön tredje advent på dig med..nu är det snat jul...exakt en vecka kvar. kram Sussie

Nastasia sa...

Se nu till att ha en riktigt HÄRLIG tredje advent! Och så fortsätter Du att ha lika HÄRLIGT över Jul!

GOD JUL på Dig!♥