överskrift

En blogg om en sommarstuga men även om livets goda stunder och ett liv som ska levas väl och njutas....
"Vivas, crescas, floreas semperque gaudeas" - Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad.

lördag, mars 07, 2009

TAKDROPP.....

Nu droppar det från taken....
Härligt!!!
Har inte varit ute i stugan på länge.... men måste nog ta mig en tur dit snart!
Längtar ju så tills att jag får flytta ut igen....
Till skogen....
till vattnet...
till lugnet....
till fåglarna...
ja till och med till ogräset...
*S*





4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tänk...nu längtar man till och med efter gräsklippning:-)

Kram på dig!

Nastasia sa...

Ja men visst är det så!!!

Jag ska ju inte till vår lilla Gotlandsstuga förrän till semestern i sommar...men F-N va laj lääääängtar redan!!!!


Ett fång med kramar!♥

Anonym sa...

Vem längtar inte våren och sommaren blir så förtvivlat less på den pissgula snön med hunsbajs runtikring!!!!!
Såna där glaskulor du har i fönstret skulle jag vilja ha i lillfönstret i vardagsrummet. Dom va snygga.
Hittar jag inga får jag väl komma å knycka dina, hi hi hi
Kram å pyss.

Suss sa...

Gud vad härligt det låter..Hoppas allt är bra med dig. Länge sedan jag fick en bloggrapport :) på mailen. Kram Sussie