överskrift

En blogg om en sommarstuga men även om livets goda stunder och ett liv som ska levas väl och njutas....
"Vivas, crescas, floreas semperque gaudeas" - Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad.

torsdag, mars 26, 2009

TILL EN "KÄMPE"....





....sommarblomster

...myggbett
....humlor som surrar
...solens varma strålar
...blå himmel
...vatten som kluckar
....varma stenar
..nakna fötter

Sommar...
sommar...
....längtar!!!!

Plockar en bukett sommarblomster till en av mina vänner här på nätet....
och man kan ju undrar man om allt verkligen HAR en mening?
Varför sätts man på jobbiga prov?
Varför finns det elaka saker?
Varför?

Du finns i mina tankar....
å jag vet att du med din glöd, din vilja och ditt mod kommer att fixa detta....
Du är en "kämpe".....




2 kommentarer:

Nastasia sa...

Jag är så ARG - så URFÖRBANNAD!!!!
Jag har så många vänner med denna förbannade sjukdom!

Men visst kommer hon att fixa det! Det är bara det att vägen till det friska och framför allt till det där "fria" tänkande igen utan oro, kan vara både tuff, slitsam och lång och INGEN ska behöva sättas på såna prövningar!

TYVÄRR är jag en av de där människorna som ofta tror att det ska finnas någon mening med det som sker...HUR KORKAD ÄR JAG??!!
Det finns fivetvis ingen mening med allt elände!

Men OJ vilket TRÅKINLÄGG det blev hos Dig!...ska skriva gladare nästa gång!

Puss på kinden

annkro sa...

Tack för att du som hon sätter ord till era tankar. Det är en bra möjlighet när inte alla klarar av datorn som ni. Kram ♥♥♥ Kronan