överskrift

En blogg om en sommarstuga men även om livets goda stunder och ett liv som ska levas väl och njutas....
"Vivas, crescas, floreas semperque gaudeas" - Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad.

tisdag, april 21, 2009

FRU HEDLUND....

Åkte till fjällen för att mysa med min Klan familj......
I bystugan i Sälen hade vi ordnat med ett borgerligt bröllop som ingen visste om.... inte ens vittnena!
*S*
på lördag hade vi ett ett underbart litet bröllop där man fick vara kläd i jeans och tröja och dricka bärs ur flaska....
Men inte ett öga vart torrt....
å det blev mitt alldeles eget bröllop....
med en tänd brasa i öppna spisen...
den "blåa söta pepita rutiga sommarklänningen"....
Nervösa minuter innan alla kom.....
en liten brudbukett med vita ranunklar o blåa pärlhyacinter...
en massa tända ljus....
min familj.....
jag själv....
och min underbara Man....
Mitt eget bröllop!!!!!
å de hela slutade med ett giftemål för oss...
Nu är jag Fru Hedlund!!!

3 kommentarer:

Nastasia sa...

Men ååååh va roligt! GRATTIS och LYCKA TILL!!!!...eller vad man nu säger vid bröllop..men Du förstår vad jag menar! :o)

Va HÄRLIGT vännen! ♥♥♥♥

Susjos sa...

Stort GRATTIS!!!! Tror jag känner igen ditt nickname från en annan blogg?
ha det gott!

Klara (eovine) sa...

Massor massor av grattisar tíll er båda! Må ni leva lyckliga i alla era dagar! Låter som ett bröllop helt i min smak o lite som vårt när det begav sig. Varför krångla till det, enkelt och stämningsfullt är det bästa!