överskrift

En blogg om en sommarstuga men även om livets goda stunder och ett liv som ska levas väl och njutas....
"Vivas, crescas, floreas semperque gaudeas" - Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad.

tisdag, april 07, 2009

Nu har jag beställt min söta sommar klänning.....
nu vill jag springa barfota i det gröna gräset....

Till påsk kommer vi nog att åka ut till stugan!
Var ju så länge sen nu!
Längtar efter att få komma från stan....
Att få se om mina blomster-lökar har kommit upp!
Hur mycket snö är det kvar?
Lite....
inget....

Hör ett bekant ljud utanför fönstret....
Gatu-sopmaskinen.....
Härligt....
Nu är våren här!!!!




4 kommentarer:

Nastasia sa...

Snö????
Näää INTE 'är det snö inte!...inte här i alla fall. För nu är det den tunna vårjackan på! =D

Söööt klänning!

KRAM på Dig!

Stina sa...

Åh vilken fin klänning! Tack för komplimangen. Det känns skitbra! Hoppas inte det går upp tills i morrn bara. Har ju en fömåga att pendla en hel del. Och jag kan inte heller låta bli att väga mig varje dag heller. Även om jag vet att det inte är bra.

JAg vill också ha SOMMAR!

Elin sa...

Vilken fin klänning? Var har du köpt den? Vill också ha :)

KRAM

Nastasia sa...

Ha en fantastiskt härlig Påsk nu!♥