överskrift

En blogg om en sommarstuga men även om livets goda stunder och ett liv som ska levas väl och njutas....
"Vivas, crescas, floreas semperque gaudeas" - Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad.

måndag, oktober 27, 2008

KANTARELLER PÅ BURK


Å vad härligt höst det har varit och är!!
Har plockat så mycket svamp och

provade också att torka svampen.
Gick ju hur bra som helst....
Köpte snygga glasburkar att förvara dem i.

Skåpet köpte jag på Tradera.... visst är det charmigt och sött!

Vill inte flytta från stugan med måste nog göra det snart, börjar bli kallt och då fryser ju vattnet och det vill vi ju inte riskera!

Jo just det....
fått några förfrågningar vart jag har köpt glaskulorna....
Köpte dem i somras på Skärså Glashytta....



11 kommentarer:

Anonym sa...

vilket vackert litet skåp!!!

Nastasia sa...

Så fiiint och med svampburkarna - ännu fiiinare! ;o)

Du har så vackra saker på Dina bilder över huvud taget tycker jag!

Sett nå´t mer som kan tyda på björn?...

Må gott!

Anonym sa...

Önskar dig en trevlig söndag!

Nastasia sa...

Har Du vant Div vid att vara i "vinterbostaden" ännu?

Må så gott!

Nastasia sa...

Nej det är inte mina bilder...men jag tänker så småningom använda dotterns. För hon är helt klart bättre fotograf än jag! ;o)

Varför jag har "lånat" bilder är för att dotterns bilder är ju tagna runt omkring vårt hem i vår hemstad...vet inte om jag är riktigt redo för att visa "den" ännu. ;o)

Nåväl - Ha en riktigt härlig Dag! (här är det inte härligt - spöregn!)

Kram på dig!

Nastasia sa...

Klart som tusan att JAG håller tummarna för Dig i morgon! ;o)

Kram på Dig!

Anonym sa...

vad fint du har det.
höstliga hälsningar mowi

Nastasia sa...

TACK för att Du ger Mig tipsen på vart jag kan vända mig om kläder! :o)

Kram på Dig min vän!♥

Nastasia sa...

Ha, ha...det tänkte jag ju inte på att Du inte skulle veta...när JAG visste! ;o)

Och Du detsamma till Dig!♥

Kram på Dig!

Anonym sa...

Söndagskram!

Nastasia sa...

HOPPAS Din dag är lika bra som min!

Kram på Dig!