överskrift

En blogg om en sommarstuga men även om livets goda stunder och ett liv som ska levas väl och njutas....
"Vivas, crescas, floreas semperque gaudeas" - Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad.

onsdag, november 19, 2008

SVAGDRICKA FRÅN KILAFORS



.....ja, jag vet, jag har varit dålig på att uppdatera min blogg!
Bor ju inte längre i stugan utan flyttat upp till lägenheten i Bollnäs igen.
Tråkigt, men samtidigt får man ju längta till våren, inte för att det just är någon vinter just nu, men de är i alla fall för kallt för att bo i stugan.
Dessutom har vi ju bara sommarvatten där så de skulle i alla fall inte gå att bo där.
Men till nästa år, då ska vattnet dras om....

Har några bra loppis ställen att springa på här i Bollnäs och gjorde några fynd i veckan. Flaskor med svagdricka från Hallens bryggeri i Kilafors! (tyvärr inget innehåll)
De kommer att passa i stugan!!

Passade på att uppdatera min blogg med lite mer färger...
Hoppas att det faller mina läsare i smaken.
Är väl inte så många som läser den, men de kan ju vara skoj att se lite förändringar när man kommer in hit....







5 kommentarer:

Nastasia sa...

Glad att se att Du har det bra!...även då Du inte är i stugan. ;o)

Va fina flaskor! Vi hittade inslängt i en av bodarna i vår stuga, medicinburkar, Whisky, bakpulver och andra små burkar och askar sedan tidernas begynnelser! Så himla fiiina var de! Kan tänka mig att de hamnat där för att slängas...men jag tog han om dem allihop! :o)

Hi, hi...whiskyn smakade maken tom och tyckte den var riktigt GOD!

Ha en BRA dag!

Kram på Dig!

Anonym sa...

Vilken underbar bild med den blåa stenen!

Å jag är glad att du tittar in då och då även om du inte är i stugan!
Kramkalas!

Nastasia sa...

Ha en alldeles jätte BRA och HÄRLIG helg nu!

Kramar i massor!

Nastasia sa...

Hur de har gått???..näää det har INTE gått!!! Men EFTER denna helg blir det en omstart som ska heta duga!...igen...

Kram!!!

Nastasia sa...

Ville bara in och ge en KRAAAAAAM!!!!