överskrift

En blogg om en sommarstuga men även om livets goda stunder och ett liv som ska levas väl och njutas....
"Vivas, crescas, floreas semperque gaudeas" - Må du leva, växa, blomstra och alltid vara glad.

fredag, november 28, 2008

UNDERBART ZINKHUS


Titta vilket underbart Zinkhus jag fick tips om här på nätet....
det finns på sidan
Gårdsromantik Havsviken
klicka på länken och vinn ett eget sött och underbart Zinkhus........

Har hittat ett litet rött och sött fågelhus till mina små vänner på landet, var kanske lite litet hade gärna velat haft det större så jag inte behöver fylla på så många gånger.
Fast det e klart......
man kan ju köpa flera av samma sort och göra en hel liten radhus länga till pippifåglarna!!!!

Har lagt lite bud på lite smått och gått på Tradera hoppas att man vinner något av det, längtar ju så till våren när jag får åka ut till Medsand och inreda...
Men till dess får jag roa mig med att kika in på mina inspirations sidor och shoppa saker!!








9 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Roligt att det blev ett fågelhus tillslut!

Traderaköp har jag aldrig försökt mig på. Har vänner som köper och säljer mest hela tiden, men jag har inte gett mig in där. Jag har förstått att det finns en del fynd att göra där... Ska kanske ta tag i det!

Kram Anna

(Ps: Jag har lagt till dig på min inredningsblogg "Kagaborg". Hoppas det går bra!?)

emsa sa...

Vilket fint köksfönster,såå mysigt!!!!
Förstår varför du vill vara där,beundrar alla er som hinner och har så mycket mysiga idéer. Får nog också skaffa mig ett liv...
Tack för att du hade en länk rätt in i detta fina.
(Vet du om jag säger räkmacka?)
Kramar

emsa sa...

Vadå o1.57?? klockan är 11,00?
Hmmmm?

Nastasia sa...

Såååå fint fågelhus! :o)

Ha det såå himla BÄST Rantisvännen!

Kram på Dig!♥

Anonym sa...

Jaså det är här du håller hus! :)

Har några av dina smycken kvar fortfarande men räknar med att de tar slut innan jul. Så synd att du har slutat men det är tufft att vara hantverkare.

/Jenny

Madeleine Berglund sa...

Hej! Tack för besöket och den fina kommentaren. Nu blir jag glad. =) Vad kul att jag hittat till dig också. =) Själv går jag i torpardrömmar och hoppas att det blir verklighet snart. Kram Madeleine

emsa sa...

Haha, såg hos Nastasia att Du ändrat tiden!!!
Tack du goa, va jag petig??

Kram

Elin sa...

Å vad fint! Ha en skön helg Rantis! Kram

Anonym sa...

Tack goa du!!!! Men den som sa´t va´t! :-)